Voorbeeld van klantengedrag
(Tom Lassing)
18/12 8:15
Ik kreeg het volgende echtgebeurde voorbeeld van hoe klanten kunnen reageren binnen.
De aanvraag kwam eergisteren (16 december in de avond) binnen via E-mail:
- Kunnen jullie op eerste kerstdag een brunch verzorgen?
Hierop wordt vrijwel direct ook via E-mail een reactie terug gestuurd:
- Beste ...
Helaas verzorgen we met Kerst geen brunches, en daarnaast zitten we al helemaal vol...
Dus we kunnen je bestelling helaas niet aannemen.
We willen je wel van fijne dagen toewensen!
Met vriendelijke groet,
...
Nu zijn er veel antwoorden mogelijk, maar deze had ik niet verwacht:
- Beste...
Ik bestel nooit meer iets bij jullie, vlug even de mensen afpoeieren met een mailtje, wat een kutbedrijf.
Gr ...
Tsja, wat moet je daar dan mee? Er is besloten de persoon in kwestie verder te negeren. Zulke klanten wil je gewoon niet.
Nummer geblokkeerd, E-mail als ongewenst aangemerkt. Ik kon het echter niet laten er toch even via deze weg op terug te komen.
|